Arbeidsfordeling i styret |
|
Leder: |
Daglig ledelse av klubbens drift og økonomi – gjelder også budsjett. |
Nestleder: |
Lederens stedfortreder. Ansvar for organisering/drift av arrangement i klubbens regi. |
Kasserer: |
Praktisk ansvar for føring av regnskap og den daglige økonomi. |
Sekretær: |
Er ansvarlig for å skrive referater fra styremøter og andre møter/arrangement i klubbens regi. |
Styremedlem: |
Påta seg tildelte oppgaver som kan være til avlastning for leder og nestleder. |
Varamedlem: |
Påta seg arbeidsoppgaver som blir tildelt av styret. |
HMS ansvarlig: |
Styret er ansvarlig for hms/internkontroll på plassene etterpålegg fra kommunale organer. Den som styret bemyndiger til å utføre dette må ha godkjente kurs innen hms/internkontroll og brannvern. Ansvarlig skal utføre årlige kontroller av HMS, brannvern, el.kontroll, renhold etter kommunelegens pålegg osv. på alle våre campingplasser og rapportere til styret om plassenes internkontroll/hms følges opp av leirsjefer. Er og ansvarlig for at kontrollskjemaer blir utfylt og innsendt til rette instanser. Bemyndiget hms ansvarlig er underlagt klubbstyret og har ingenting med plassenes drift å gjøre. |
Leirsjefer: |
Stå for daglig drift av campingplassen og utføre arbeidsoppgaver etter tildelt stillingsinstruks for vedkommende plass utarbeidet av styret. Fordele arbeidsoppgaver mellom seg, vaktmester og vaskehjelp. Ansvarlig for gjennomføring av plassens arrangement som dugnader, almannamøter, vårfest, st.hans og andre evt. arrangement i plassens regi. Føre beboerliste, plass/venteliste og strømlister. Ansvarlig for at beboere følger klubbens reglement for lov og orden ifgl. klubbens hefte Info & reglement. Leirsjefen er underlagt styret, og ved beboeres overtredelser av klubbens ordensregler/reglement skal leirsjefen rapportere dette til styret dersom dette ikke ordnes opp i på plassen mellom leirsjef og vedkommende beboer. |